Monday 25 February 2013

Wardrobe

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

kali ni nak citer pasal wardrobe.. hopefully dpt jdkan rujukan.. dlm bahasa melayu.. almari kot.. wardrobe ni saya amik skali dgn org yg buat kitchen cabinet umah saya.. klu ikut hati nak amik semua bilik.. tp klu ikut duit yg ada dpt utk master bedroom je.. ni pon dah syukur


x semestinya kita kena buat ngan org sama.. buat ngan org lain pon buleh kan.. terpulang.. saya buat ngan dia pasal x mau pening kepala


sebenarnya kalau kita beli siap lagi murah dari kita buat ngan org ni.. tp klu buat ngan org kita dpt design yg kita nak..

pastu.. kita boleh jimat ruang.. ni pendapat peribadi la.. bila jimat ruang.. sekurang2nya kita ada space utk kita solat jemaah ke.. mengaji jemaah ke.. dan lain-lain..

ginila rupanya bila dah siap.. sebenarnya x besar sgt.. tp Alhamdullillah.. bule la simpan pe yg patut.. pandai susun.. pandai selit2 bg muat..

design bergantung pada bilik kita tu.. pastu tips dia.. saya suruh je org tu lukis skali.. kah kah.. serius yg ni saya xde idea..


skali lg.. ni bkn tujuan riak.. ni utk anda dptkan idea yek..

yg cantiknya,, pendapat saya gak la.. banyakkan tempat pengangkut utk hanger.. kecuali klu anda rajin melipat kain..


ginila rupanya bila dah siap.. harga bergantung kepada material dan design.. mcm saya ni rm2+++..  so tu je wardrobe dari saya.. klu ada rezeki nak buat bilik lain plak.. tp klu kreatif DIY barang2 IKEA pon cantek gak kan.. terpulang..

sekian.. selamat me wardrobe

5 comments:

  1. Cantik...material apa ye?

    ReplyDelete
  2. Assalamualikum... En faiz boleh share dgn saya ctct person yang buat wordrobe ni....

    ReplyDelete
  3. Jom ramai2 like jap page produk ANAK BUMIPUTRA ni.ayuh spport produk bumiputra.jasa anda amat saya hargai.

    https://www.facebook.com/pages/AM-Furniture-Design/611512195637341

    ReplyDelete