Thursday 7 February 2013

Kitchen Cabinet Murah Part 1

Assalamualaikum

Bukan nak menunjuk.. tp hope dpt membantu kwn2 sana.. benda dah buat 2 bulan lepas kot.. baru nak post.. sebenarnya, kami amik masa setahun nak survey pasal kitchen cabinet ni.. dgr je ada murah.. pi redah.. home deco.. perfect living dll.. semua pi survey.. tp kat sana tu bukan murah pon.. kwn2 jgn terpedaya dgn nafsu masing2.. kah kah.. buat kitchen ni kena teliti.. pasal banyak nak labor duit.. salah buat rugi.. buat x cun pon rugi.. klu buat pasal nak riak lg rugi... kah kah..




canila rupa kitchen aku mula2 aku masuk.. rupanya buruk, syiling pon xde lg.. tp xpe.. ada rezeki nanti aku transform jd gempak. kah kah.. angan2 kena ada

so.. setelah hantar lebih 10 quatation.. kami tekad buat ngan mamat ni.. nama dia jeff.. orgnya smart, kacak bergaya dan yg paling penting otak dia smart.. klu hensem tp otak tepu x guna gak kan.. kah kah
masa dia lukis ni aku sembang2 pon dia boleh layan.. bnyk gak soalan aku bg kat dia.. lebih 20 soalan kot.. kah kah.. saje test buat nakal.. bule silap ke x..

skali dah siap lukis jadi gini.. wow power mamat ni.. ingat jd mcm monalisa ke pe.. kah kah.. atas tu ada tulisan.. aku pon buat mcm smart.. mcm paham.. bwk blk rujuk blk x paham rupanya.. kah kah.. ukuran tu dlm pe.. mcm bukan pki unit S.I yg biasa aku blajar kat sekolah dulu.. kah kah..

aku x puas hati ngan lukisan tu.. pasal dah kompom, aku pi carik kedai dia.. sesat bagai.. ceruk mana kedai dia.. kah kah.. 
so dr grafik.. colour yg kitorg nak.. rupanya lebih kurang gini la. plan asal mmg nak buat hitam putih je.. selamat.. tp wife berjaya meyakinkan aku dgn letak colour ni plak.. aku ok jer.. klu aku mmg nak warna biru putih la.. tp mcm pelik plak wife kata.. aku x kisah.. janji dia masak.. pastu aku pi keje boleh bwk bekal.. kah kah 

so.. bila dah kompom, dia hantar la org buat wiring dulu.time org ni buat kebetulan aku ada.. so aku snap la.. jarang org wat keje aku ada kat umah.. aku ni jenis bg kepercayaan penuh.. percaya sgt la.. (sifat ni bahaya) kah kah.. tp masa plumbing buat aku xde.. x kisah la.. so far ok


masalah masa nak hack dinding ni.. umah aku xde tail utk tutup blk.. tp aku kata xpe.. ko cover line ngan simen je la.. mls nak pening kepala.. klu nak smart kena la tutup ngan tail gak.. 



gini la rupanya lepas dah siap org wiring buat.. lupa.. skali ngan table top.. tp time buat table top pon aku xde.. aku mcm biasa percaya jer.. yakin boleh.. malaysia boleh.. kah kah..

aku rasa xle panjang sgt, nanti aku boring, korang pon boring,, so layan dulu.. nantikan sambungan.

34 comments:

  1. salam bro

    bape saiz kichen cabinet ko ni

    ReplyDelete
  2. berapa kos bang...

    ReplyDelete
  3. wiring tu sekali dgn pakej juga ke

    ReplyDelete
  4. bro...boleh bg contact no jeff tu tak?

    ReplyDelete
  5. Salam.boleh mintak contact no?

    ReplyDelete
  6. tolong bg no contact siti_harlina@maiwp.gov.my

    ReplyDelete
  7. Salam bro nk mintak ctct no utk kitchen cab tq ..email at arm.cma@gmail.com.my

    ReplyDelete
  8. Salam,
    Tolong email contact no utk orang kitchen cabinet ni boleh? Thanks

    gutsynadiah@gmail.com

    ReplyDelete
  9. bro ,
    minta email contact tu untuk saya .
    Terima kasih

    yoongling@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Bro, sy nak no mamat jeff ni for my reference and quotation.

    ruhainiidris@gmail.com

    ReplyDelete
  11. salam Abah Ahmad

    boleh pm kt saya contact details company ni.

    mhafiz_rahim@hotmail.com

    thanks in advance

    ReplyDelete
  12. assalam..tlg kasi contact si smart jeff ni..

    zazashimizu@yahoo.com

    tq...
    cantek dapor..hee

    ReplyDelete
  13. Salam bleh bg contct no kc x.
    lilywally86_deelong@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Salam....bleh pm no si jeff ni X?... rina2879@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Tolomg PM kt ahmupdate@gmail.com. Tq

    ReplyDelete
  16. Assalam..
    kedai jef ni area mana?
    Blh bg contact no dia kat saya..
    ibrahim_abrazak@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. Salam, blh mintak no.tel jeff ni tak.jeff ni dekat mana yer?
    pn.nadiah@gmail.com

    ReplyDelete
  18. jepara online store
    www.jeparaonlinestore.com/
    Model Teak console table Minimalist Furniture Jepara online Store kitchen cabinets online murah Modern Wooden Buffet Sideboard Cabinet kitchen cabinets online murah RSS furniture minimalis murah

    ReplyDelete
  19. Salam,saya mmg tgh mencari org yg bagus buat kc ni..
    blh bg no.tel org yg buat keje ni?
    kedai dia area mana?
    email saya : shema3007@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  20. Salaam. Saya ingin mencari org yg boleh buat kabinet dapur. boleh hantar contact details ke email saya aieshibituin@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Salam
    Saya juga sedang mencari kontraktor yang boleh dipercayai
    Harap dapat berikan no telefon Jeff
    botaqs_80@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. Salam.

    No jeff dan nama/alamat kedai plz.

    mrizduanmatali@gmail.com.my

    ReplyDelete
  23. share contact kontraktor mr jeff please..tq emel to sakamits9@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Salam bro, boleh bg no bro jef tu tak,sy pun tgh cari kontraktor gak, tlg email ke mercugemilang@gmail.com yea bro, tqvm bro

    ReplyDelete
  25. Assalamualaikum, saya nk no jeff tu boleh?? Terima kasih ye. n.iman318@gmail.com

    ReplyDelete
  26. As Salam bro,
    Mohon share no telefon Jeff nama / alamat kedai ... tq
    sharom76@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Helo bro

    Boleh dapatkan no tel Jeff? Pls email at sharm.velappy@gmail.com
    Thanks in advance!

    ReplyDelete
  28. Helo bro

    Boleh dapatkan no tel Jeff? Pls email at sharm.velappy@gmail.com
    Thanks in advance!

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum. Sapa2 yg boleh share no Jeff ni ke suriacpa@gmail.com

    ReplyDelete
  30. salam tolong bagi number jeff syacobain@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Hi, kami Intech Kitchen sini, boleh call ke 0126670706 / 0387243528 untuk appointment ya.Thanks Jeff / Jessica

    ReplyDelete
  32. Hi, kami Intech Kitchen sini, boleh call ke 0126670706 / 0387243528 untuk appointment ya.Thanks Jeff / Jessica

    ReplyDelete