Tuesday 12 February 2013

Plaster Siling Murah Part 2

Assalamualaikum

Ni sambungan plaster siling yg dijanjikan, entry nak tunjuk hasil yg puaskan hati aku n wife.. hasil kerja gemilang plaster siling bwh en azli..



ni utk tpt parking keter.. lampu ikut selera ngan bajek korang.. ni selera aku.. kah kah


ni hasil point plug yg smlm dah korek utk tujuan basuh baju nanti.. lepas siap mmg mcm x kena tebuk.. so mmg diorg pro.. respek.. pandai diorg hapuskan bukti.. kah kah


Blah tepi pon letak lampu mcm depan td.. nape sama? pasal aku x mau pening kepala pilih lampu.. rambang beb





lampu seketul ni letak kat master bedroom.. romantik rasanya.. au au..


bila dah on.. dah mlm.. gini la rupanya.. puas hati.. tp mentol dia besar skit dr lampu downlight biasa.. tp klu beli yg biasa pon xde hal.. bule je


yg seketoi lg ni.. letak bilik anak aku.. pasal diorg kecik lg, so kami beli kecik skit.. kah kah.. sesuai dgn bajek kami



ni hasil kat dapur.. serius puas hati.. kat dapur ni point dia satu jer.. kedekut develeper aku tu.. mana cukup satu point.. sebab tu kena buat gak plaster siling


kedudukan lampu kami anjakan skit ke kiri,, sebab nanti situ nak letak kitchen cabinet


jeng jeng.. ni la hasil ruang tamu kami td.. rasa puas hati x? lebih dr puas hati




design ni, bini aku yg buat.. kredit gak kat dia (mamaahmad blog), tapi blah tepi tu ada abg yg menukang tu bg idea.. kredit gak dia.. kesimpulannya, aku sgt puas hati.. sebelum entry ni dibuat,,, aku dgr dah 10 umah area umah aku dia dah buat lepas umah aku.. diorg pon puas hati.. klu korang nak.. pi la blog dia.. call ke, sms dia.. dia layan.. nama dia azly.. nice and hensem person..tips terakhir, lagi banyak kita tambah point dan plug.. lg mahal harganya, umah aku banyak kena tambah.. so sakit skit la

sekian, selamat berplaster siling kwn2..

21 comments:

  1. nak tanye sikit. encik upah dorg buat wiring n plaster siling utk satu rumah ke?

    ReplyDelete
  2. ha ah.. satu umah buat... guna contractor sama

    ReplyDelete
  3. salam faiz,
    ikut experience lepas, contractor ni on time tak bila buat keje?
    brapa lama amik masa nak siap yer?
    terima kasih

    ReplyDelete
  4. salam bos..kos camne dan berapa harga dicaj utk plaster siling dan wiring...? huhu x de idea dan ongkos kena bajet cantik

    ReplyDelete
  5. m3h mmg tengah mencari2 idea nak buat plaster siling ni..mekasih sudi kongsi

    ReplyDelete
  6. salam...nak Tanya..lampu kipas semua you beli sendiri..kontraktor hanya buat plaster ceiling jer? berapa keluasan rmh yang u cover ngan plaster ceiling ni? all in cost rm6k?

    ReplyDelete
  7. salam..nk tanya plaster ceiling cmni utk ruang tamu je dia kira brapa? luas brapa ye?

    ReplyDelete
  8. kami pakar plaster siling, partition, gibsum board, boral sistem, cornice, fair rated 1jam - 4jam, hub kami 0162790800, 0105438658, terima kasih

    ReplyDelete
  9. kami pakar plaster siling, cornice, partition, boral sistem, gibsum board, fair rated 1jam - 4jam, hub kami 0162790800, 0105438658, email sunarto_jhon@yahoo.com, terima kasih

    ReplyDelete
  10. Azli gemilang ni dah ramai kena tipu... amik duit berbelas ribu lepas tu lesap rumah terbengkalai... sesiap belum guna khidmat dia tolong lah selidik dulu... adik saya dah rugi banyak

    ReplyDelete
  11. Eh, betul ke ni? Saya br je deal ngn dia nk wat wiring n L box kat umh sy

    ReplyDelete
  12. tutup rezeki org pun ade yer...

    ReplyDelete
  13. Kami ada menyediakan kerja-kerja memasang PLASTER CEILING, WIRING, CAT RUMAH, RENOVATE BILIK AIR, TABLE TOP DAPUR DAN LAIN LAIN. Hubungi Azhar 0179366310

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Salam... betul ke encik azli ni menipu org? Entry ni tahun 2013.. kes2 yg dkatakan menipu ni jadi 2015.. saya dh byr booking rm500.. risau plak lpas baca ni..

    ReplyDelete
  16. Salam... betul ke encik azli ni menipu org? Entry ni tahun 2013.. kes2 yg dkatakan menipu ni jadi 2015.. saya dh byr booking rm500.. risau plak lpas baca ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samelah..tapi br nak deal harga..igt nk tlg kontraktor melayu

      Delete
  17. PAKAR MEMBINA RUMAH TERES / BANGLO DAN RENOVATE RUMAH ANDA
    BERPENGALAMAN LEBIH 30 TAHUN
    HUBUNGI TERUS
    BAPAK KAHAR 017-6483299

    tumpang iklan tuan tanah : http://www.fendipro.com/kontraktor-ubahsuai-rumah-di-kuala-lumpur-dan-selangor/

    ReplyDelete
  18. Korang buat sendiri lagi murahla

    ReplyDelete