Tuesday 19 February 2013

Panel TV

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎


Alkisah panel TV.. nape aku nak buat panel tv ni.. yg ni pasal aku tringin..kah kah.. sesekali merasa umah sendiri..
memula..  kena tambah point.. umah aku ni point dia sikit je.. kena la buat.. 4 cukup kot.. terpulang kat anda le..

Apa tip nak buat panel tv ni? mcm aku tips dia mintak kat org yg nak buat tu.. dia banyak idea.. pasal dia slalu buat.. mcm umah aku ni.. gitu je rupa yg sesuai.. material pilih sendiri ye..
ada panel tv ni.. wayar tv tu xde la nampak.. xde la serabut.. bila wayar x serabut.. umah pon x serabut.. bila umah x serabut.. otak pon x serabut.. kah kah.. simple kan.. janji masa nak byr x serabut.. kah kah

klu mampu, kita buat, x mampu, kiv dulu.. xde paksaan..

lepas dah jd.. gini la rupanya.. nape banyak sgt barang atas tu.. tu bukan hiasan.. kah kah.. tu persediaan barang2 utk kemas umah.. yasin utk di baca.. quran utk di baca.. seeloknya baca surat Al- Baqarah sebelum kita pindah la ye..



Kalau ada rezeki.. aku tringin buat panel ni full bukan separuh mcm asal.. so sebab ada panel tingkap yg seketul tu, aku terpaksa la korbankan cita2 yg sebelum ni x terfikir pon.. kah kah.. klu buat penuh lg cun kot.. pastu tv letak centre.. cun kot.. kot je la.. papepon.. ni pon dah bersyukur.. total kos.. rm1,500.. buat ngan org kitchen cabinet skali..

sekian, selamat memPanel TV


No comments:

Post a Comment