Thursday 14 February 2013

Langsir Part 3 (Pasang Langsir)

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl‎

Nape beria sgt aku nak citer pasal langsir ni.. pasal yg buat langsir aku ni mak cik aku.. dia bukan org senang.. kalau dia senang, dia x jahit langsir...  mesti dia goyang kaki kat umah.. so mak aku kata.. klu nak tolong dia, buat ngan dia.. kualiti cane? kualiti sgt ok pasal dia keje buat langsir utk nagoya Subang Jaya.. so klu customer complain dia kena repair.. so kualiti mmg terjamin.. Langsir ni pon aku x survey tpt lain, bg keyakinan penuh kat dia.. kah kah..


langsir ni antara benda yg aku dpt tgk org pasang dr mula pi habis.. tgk adik tu,, comel sgt.. nak tolong mama dia.. mama dia bos langsir ni..

ni suami org tu.. x banyak ckp tp keje smart..
tips dia.. nak pasang rail langsir ni kena org yg betul mahir dlm bidang langsir ni..

abg aku aku upah org tebuk lubang kat umah dia, org tu bukan bidang langsir ni.. hasil sgt mengecewakan.. rod jahanam, pastu asik jatuh je..

tp klu korang terror, korang buat sendiri.. lg jimat.. mcm aku, jujur benda ni aku x terror lgsung

serius, aku tgk mmg leceh.. nak bajeks kasi lurus dah satu hal.. x mau bg semak pon dah satu hal.. salute mamat ni


nampak x panel seketul.. seketul.. yg banyak kat umah aku, benda ni mmg menyakitkan hati.. sebab meningkatkan kos.. tp dah rezeki aku.. aku redha je.. wife decide suh buat roman blinds celah situ..

tips dia.. roman blinds ni sesuai klu kain kasar.. kasar x semesti mahal kan.. tp klu dpt yg mahal lg ok.. nak buat roller blind pon ok.. ikut anda la..

kelihatan mak cik aku.. cik dah sedang cuba memasukkan roller kat langsir tu.. pki rod ni mudah.. tp mahal skit la.. sekali sekala nak merasa umah sendiri.. x salah kot 

yg blah sana tu kembang kembang pasal kain lembut.. kain kami yg pilih, bukan salah makcik aku.. kah kah.. tp boleh adjust.. bukan payah pon.. dia kembang pon pasal kipas.. klu anda mampu pki air corn.. mmg dia xde masalah.. dia stay je cun

ni kat atas.. wife minat hitam putih.. pilihan dia.. so ok jer.. tema bilik.. hitam putih.. katanya.. janji bwh biru putih.. kah kah


tingkap seketul-seketul ni pon ada kat bilik.. so layan je la dgn roman blinds.. klu korang mampu.. buat penuh. lg cun beb.. nape kami x buat penuh.. pasal tu je yg kami mampu.. skali lg bukan salah org jahit langsir.. kah kah

setakat ni.. tu je yg kami boleh cerita.. nantikan sambungan cerita langsir seterusnya.. tgk hasilnya..
kerja ni start kul 7.45 abis kul 1.. oo.. mmg payah pasal langsir ni.. tp diorg komited, so aku layan je la.. tolong mana yg patut..

klu korang nak boleh call mak cik aku.. kedai diorg kat pekan meru, Klang.. lupa nama kedai tu

aku panggil cik dah.. 0132945799 (boleh SMS/call)
atau kak wani .. 0192114421 (boleh whatsapp/SMS/call)

sekian, selamat berlangsir

12 comments:

  1. nice sangat2 bro faiz..cantik..suka baca blog bro, mmg berguna :)

    ReplyDelete
  2. nak pasang langsir juga la
    bagi la no tukang pasang tu

    ReplyDelete
  3. Kami menyediakan servis memasang rail langsir
    Hubungi
    TEJ Hardware
    03-89252472 / 06-7921370

    http://tejhardware.com

    ReplyDelete
  4. Faiz, tengss from kwani n abg azhar...

    ReplyDelete
  5. Tempahan langsir dan khidmat pemasangan railing,rod,blinds untuk rumah/office :-
    Sila hubungi/sms saya
    019 299 0046/019 6060 170 Azhar

    ReplyDelete
  6. Berapa ringgit pasang roman blind ni??

    ReplyDelete
  7. 😷Pening Kepala? Nak 🔨paku2 Rosak dinding, sakit tangan mengetuk?! Takde alatan dan kepakaran? Watpe pening-pening kaklong... whatsapp je 017-7311559 sekarang...

    🏠NAK PASANG BRAKET TV? Atau RAIL LANGSIR? Atau RAK IKEA? Atau RAK BUKU?Atau KABINET?? Or RAK GANTUNG TAPI takde Drill??

    📱Hubungi Rizz Karim/Whatsapp 017-7311559 untuk bantuan! Service Caj Serendah RM 10 Bergantung Lokasi..psst.. makin banyak tol ke rumah makin mahal la 😂😝😂✌

    📝Add On Service 📝
    👉 Pakej Tinted Rumah Siap Pasang..
    👉 Service cuci2 Rumah/ pejabat..
    👉 Servis Pasang Wallpaper

    Like & Share 👉 https://m.facebook.com/RizzK-Services-1802780303289497/

    ReplyDelete
  8. 😷Pening Kepala? Nak 🔨paku2 Rosak dinding, sakit tangan mengetuk?! Takde alatan dan kepakaran? Watpe pening-pening kaklong... whatsapp je 017-7311559 sekarang...

    🏠NAK PASANG BRAKET TV? Atau RAIL LANGSIR? Atau RAK IKEA? Atau RAK BUKU?Atau KABINET?? Or RAK GANTUNG TAPI takde Drill??

    📱Hubungi Rizz Karim/Whatsapp 017-7311559 untuk bantuan! Service Caj Serendah RM 10 Bergantung Lokasi..psst.. makin banyak tol ke rumah makin mahal la 😂😝😂✌

    📝Add On Service 📝
    👉 Pakej Tinted Rumah Siap Pasang..
    👉 Service cuci2 Rumah/ pejabat..
    👉 Servis Pasang Wallpaper

    Like & Share 👉 https://m.facebook.com/RizzK-Services-1802780303289497/

    ReplyDelete
  9. Saya pun ambik upah gak drill langsir... tp area kjg, bangi dn sekitar... dr hobi/ minat kepada serius

    ReplyDelete
  10. Sya buat kerja2 wiring,ac&memasang kelengkapan elektrik rumah spt:lampu,kipas,water heater dn sbginya.kebiasanya owner akan suruh buat kerja2 tebuk&pemasangan railing langsir jadi sy tak akan menolak sbbkn tak nk susahkn owner pening kpla cari contracter luar
    Berminat dgn service sya/maz electrical enterprise boleh hubungi no ini 0143567598(man)

    ReplyDelete
  11. Area semenyih buat tak?berapa yer harga nk pasang rod dgn rail utk sliding door 3 panel dgn tingkap master bedroom

    ReplyDelete
  12. Area puncak alam, kerja2 pemasangan rail langsir, mengantung perhiasan dinding, memasang kelengkapan elektrik, sedia berkhidmat hubungi 0193783577 (run) hawz venture

    ReplyDelete